Wazzup !? Not much !

22lucht

Dat is zo’n beetje het enige van de buitenwereld wat we vandaag gezien hebben. Blauwe lucht, blauw zwembad waar we regelmatig op onze manier aan aquajogging doen. Tussen de middag even de deur uit voor een Mexicaanse kaaspannekoek en wat water en brood en onze activiteiten van vandaag zijn ook weer allemaal benoemd. En tot zover het reisverslag van vandaag.

Of toch niet. De belofte dat we niet meer over voedsel of foto’s daarvan zouden berichten moet ik toch even verbreken. Vandaag zijn we eindelijk, three times’s a charm, gaan eten bij de Bonefish Grill. Die zit al weer een tijdje aan de US192, tegenover TGI Fridays en Cracker Barrel e.a.– Formosa Gardens en stond ook op de FLucketlist, maar het kwam er nooit van, ook deze week weer niet. Maar nu dus wel, en het moet gezegd, het restaurant is net even anders dan andere. Beetje gedempt licht, rustige uitstraling en inrichting, bijna een Europees aandoend restaurant. Ook het personeel ziet er anders uit, qua kleding dan. Zwart van onder, spierwit van boven, Europees dus.

Op aanraden van onze culinaire consulent van het Florida Forum nemen we als voorgerecht de “specialiteit van het huis” Bang Bang Shrimp, en ze heeft de waarheid gesproken, ze zijn zalig. Gelukkig waren we zo verstandig om een portie te delen (stel dat ze niet zo lekker zijn) want als we die p/p hadden besteld was het hoofdgerecht er met moeite ingegaan. Ze doen hier niet aan klein.

23bangbang

En omdat het een visrestaurant is ga je natuurlijk geen steak of kip bestellen, maar zeevoedsel. Marion neemt Shrimp & Scallops en ik ga voor een steak, maar geen paniek het is een Ahi Tuna Steak, cooked to order. Misschien had ik hem uncooked ( de Seared Ahi Tuna, favoriet bij Outback is tenslotte ook rauw) moeten nemen, als dat al gekund had, maar ik laat hem medium-rare bereiden, leek me veilig. Helaas was hij wel een beetje koud van binnen, en op mijn vraag of dat zo hoorde werd het bord direct mee genomen om hem op te warmen. Zal dus wel niet zo horen. Even later kwam hij inderdaad warmer terug, en hij smaakte prima met de Asian Sauce en de Garlic Mash Potatoes. Even wennen, zo gebakken, maar zeker niet verkeerd. Hier gaan we nog wel eens vaker heen, denk ik, maar dan wordt het voor mij toch en ander gerecht, of ik laat hem rauw komen.

24bonefish

We zijn net op tijd voor een nieuwe Bones en Blacklist, en sluiten af met Elementary (inderdaad, ook allemaal favorieten van deze TV junks) en Jimmy Fallon. “How to get away with murder” slaan we over, daar is het hele seizoen al via ITunes aangeschaft, dus die kijken we wanneer het uitkomt. Morgen gaat het weer richting Oostkust, want Biketoberfest is begonnen, en volgens de berichten is het nu al drukker dan ooit, dus daar moeten we bij zijn. Maar daarover hoort U morgen, of anders zo snel mogelijk, meer.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Day by Day. Bookmark de permalink .

4 reacties op Wazzup !? Not much !

  1. Trails zegt:

    Zoals altijd… het gaat jullie weer heel goed af, dat vakantie vieren. Keep it up!!!

    Like

  2. Sonja zegt:

    Prima lummeldag, dat hebben jullie goed gedaan, die maken vakantie vieren zo leuk.
    Wat een fijn restaurant he, we zijn er in mei geweest en ik vond het een verademing. Grappig, ik had eerst een bijna rauwe tuna maar dat was toch niet lekker. Zonder probleem even op de grill en daarna was het smikkelen en smullen!

    Like

  3. Sylvia zegt:

    Lekker vakantie vieren, ik ben nog niet overtuigd van de Bone Fish…..maar wie weet bij jullie volgend verslag wel:)
    have fun!

    Like

  4. Anita zegt:

    Leuk om te lezen dat jullie Bonefish Grill geprobeerd hebben en de Bang Bang shrimp in de smaak viel. Leuke foto van jullie samen in het restaurant.

    Like

Plaats een reactie